ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙΣ

ΑΙΣΧΟΣ…. Μητροπολίτης ΔΙΑΤΑΖΕΙ τους ιερείς του να τελούν μεικτούς γάμους με ΑΙΡΕΤΙΚΟΥΣ!

ΑΙΣΧΟΣ: Ο Μητροπολίτης Θεσσαλιώτιδος & Φαναριοφερσάλων Τιμόθεος, ΔΙΑΤΑΖΕΙ τους ιερείς του να τελούν μεικτούς γάμους με ΑΙΡΕΤΙΚΟΥΣ! Σχόλιο.
Ανοικτή Επιστολή Φίλων Αγ. Όρους Καρδίτσας

Προστάζει να τελούνται Μικτοί Γάμοι με Εγκύκλιο ο Θεσσαλιώτιδος!!!

Ανοικτή Επιστολή
Προς τον Σεβασμιώτατο Μητροπολίτη
Θεσσαλιώτιδος & Φαναριοφερσάλων κ. Τιμόθεο

Σεβασμιώτατε,
σας κάνουμε δημόσια έκκληση να μας απαντήσετε αν ο Πάπας είναι για την ορθόδοξη πίστη μας αίρεση.
Πείτε μας αν είναι αίρεση!
Πείτε μας αν είναι αίρεση!

Πρόσφατα στείλατε στις ενορίες εγκύκλιο όπου προστάζετε να τελούνται από τους ιερείς της Μητροπόλεώς σας μικτοί γάμοι∙ δηλαδή γάμοι Ορθοδόξων με αιρετικούς Ρωμαιοκαθολικούς, Διαμαρτυρομένους, Λουθηρανούς, Καλβινιστές, Αγγλικανούς, Μεθοδιστές, Βαπτιστές, Ευαγγελιστές, Μονοφυσίτες κ.ά.

Σας ερωτούμε: είναι ορθόδοξο ένας ιερέας ορθόδοξος να διαβάσει ορθόδοξα «γράμματα» στο μυστήριο του γάμου σε αιρετικό μη βαπτισμένο και μυρωμένο;
Εφόσον στις ομιλίες σας σ’ όλες τους ναούς υπερασπίζεστε εκ του ασφαλούς τους Αγίους Πατέρες της Ορθοδόξου Εκκλησίας και τις αποφάσεις των Οικουμενικών Συνόδων, γιατί στην εγκύκλιό σας λέτε ότι η Ανατολική Εκκλησία «κατ’ οικονομίαν» και εξ επιεικούς εμπνεομένη πνεύματος επιτρέπει τους γάμους αυτούς
ενώ ο ΜΕ΄ κανών των Αγίων Αποστόλων το απαγορεύει;
«Επίσκοπος ή πρεσβύτερος ή διάκονος αιρετικοίς συνευξάμενος μόνον αφοριζέσθω, ει δε επέτρεψεν αυτοίς, ως κληρικοίς ενεργήσαι τι καθαιρείσθω».

Εσείς σε ποιόν ιερό κανόνα βασίζεστε και διατάζετε να τελούνται γάμοι μεταξύ ορθόδοξων και αιρετικών;
Αν πράγματι ορθοτομείτε τον λόγο της ορθοδόξου αληθείας, οφείλετε να απαντήσετε στο λαό του ΘΕΟΥ που τον έχετε κατασκανδαλίσει με αυτές τις ανόσιες πράξεις σας!
Πριν λίγους μήνες σε κάποιο χωριό της μητροπόλεως ένας απλός πιστός σας ρώτησε δύο φορές μέσα στην εκκλησία ενώ μιλούσατε για τα έργα των αγίων Πατέρων: «Ο Πάπας είναι ορθοδοξία ή αίρεση;» και απάντηση δεν πήρε. Γιατί;

Στις ομιλίες σας μας λέτε να μείνουμε κοντά στην Εκκλησία, κοντά στους Ιερείς, κοντά στον Δεσπότη μας.
Αυτό είναι σωστό εάν όλοι οι Ιερείς και ο Δεσπότης ακολουθούν πιστά την Εκκλησία (που είναι ο Χριστός) και δεν προδίδουν την Ορθοδοξία ούτε
κάνουν δογματικές εκπτώσεις.
Τα ίδια ζητούσαν από το λαό των Ιουδαίων και οι θεοκτόνοι αρχιερείς Άννας και Καϊάφας να τους ακολουθήσει τυφλά και να γίνει συνένοχος στη “Θεοκτονία” Σταυρώνοντας τον ΧΡΙΣΤΟ! Και δυστυχώς ο λαός τους ακολούθησε!!!

Αν κάποιος, Σεβασμιότατε, είναι απλός στρατιώτης στο Στρατό και ο λοχαγός του λέει να παραβεί το Σύνταγμα της χώρας, πρέπει να υπακούσει; Φυσικά ΟΧΙ. Δεν πρέπει να παραβεί το Σύνταγμα.
Εν προκειμένω Σύνταγμα είναι η ορθόδοξη πίστη των Οικουμενικών Συνόδων. Άραγε στην αντικανονική, αντιπατερική και αν-ορθόδοξη εγκύκλιο που στείλατε, εσείς είστε ο λοχαγός που δεν πρέπει κανείς να υπακούσει!
Όλοι όσοι μένουν πιστοί στους πατέρες της εκκλησίας είναι οι Ορθόδοξοι Χριστιανοί και όλοι οι άλλοι που αντιτίθενται είναι αίρεση.

Κάτι άλλο που συνέβη στο Νομό μας και αρκετοί συμπολίτες μας δεν το γνωρίζουν είναι ότι με εντολή σας Σεβασμιώτατε βγήκε ο Εσταυρωμένος από πολλούς ναούς από τη θέση του πίσω από την Αγία Τράπεζα αλλά μετά τη διαμαρτυρία πολλών πιστών επανήλθε. Τώρα σ’ έναν ναό δεν είναι στη θέση του. Για ποιό λόγο;

Τέλος γιατί στις ομιλίες σας ΠΟΤΕ δεν αναφερθήκατε για τις διαφορές της Ορθόδοξης Εκκλησίας με τον Παπισμό; Γιατί στα εβδομαδιαία κηρύγματα που διανέμει η Ιερά Μητρόπολις στους Ιερείς των ενοριών κάθε Κυριακή, πολλές φορές δεν γίνεται καθόλου λόγος για το εορταζόμενο γεγονός;
Γιατί την Κυριακή της Ορθοδοξίας στο κήρυγμα δεν αναφέρθηκε λέξη για τη νίκη της Ορθοδοξίας εναντίον ΟΛΩΝ των αιρέσεων;
Γιατί στο κήρυγμα της Κυριακής των Αγίων Κωνσταντίνου και Ελένης των ισαποστόλων και θεοστέπτων βασιλέων δεν έγινε λόγος για τη συμβολή των Αγίων στην κατατρόπωση της αίρεσης του Αρειανισμού μέσω της Α΄ Οικουμενικής Συνόδου που συγκάλεσε ο Άγιος Αυτοκράτωρ Κωνσταντίνος;

Έχετε χρέος ενώπιον του ΘΕΟΥ και του λαού, Σεβασμιότατε, να ομολογήσετε δημόσια ότι για την Ορθοδοξία, ο Παπισμός είναι αίρεση !

Οι Φίλοι του Αγίου Όρους Ν. Καρδίτσας

Πηγή : «Αγώνας Αγωνιζομένων Ορθοδόξων Χριστιανών»

Σχόλιο:
Δυστυχώς τα ίδια συμβαίνουν άτυπα, στις περισσότερες μητροπόλεις.

Ενδεικτικά γνωστός μας, πήγε σε μεγαλοπρεπή ναό της Θεσσαλονίκης, για να ρωτήσει αν πρέπει να βαπτιστεί η μέλλουσα σύζυγος του (ήταν παπική).
Της απάντησαν «ΟΧΙ! Δεν χρειάζεται»!! απλά να μυρωθεί!

Κάποιοι λοιπόν αναγνωρίζουν έγκυρα μυστήρια στους αιρετικούς (βάπτισμα, ιεροσύνη κλπ). Όπως βλέπουμε, τώρα εκδίδονται και επίσημες εγκύκλιοι.
Σιγά σιγά και διακριτικά, ΕΦΑΡΜΟΖΟΥΝ τις αποφάσεις της (ψευδο)Συνόδου της Κρήτης.

Κι όμως ΚΑΝΕΙΣ ηγούμενος του Αγίου Όρους μέχρι σήμερα και
ΚΑΝΕΙΣ δεσπότης της Ελλαδικής εκκλησίας,
δεν βγήκε ακόμη να την καταγγείλει ως ληστρική.

Ομάδα εκπαιδευτικών «Ο Παιδαγωγός»

3 replies »

  1. Ο Βυζαντινός Ιωάννης Βατάτζης και η σημερινή μας χαμένη αξιοπρέπεια

    του Κωνσταντίνου Χολέβα

    Μία ομάδα διανοητών και δημοσιογράφων επιχειρεί να μάς πείσει πόσο καλό πράγμα είναι η απώλεια της εθνικής μας κυριαρχίας. Συνιστούν να είμαστε ευγνώμονες στην τρόικα που θα φέρει ξένους επιτρόπους στα υπουργεία μας για να μας κάνουν σωστούς Ευρωπαίους και να μας φέρουν τα φώτα τους. Φαίνεται ότι τα παπαγαλάκια της εξάρτησης και της υποτέλειας δεν θέλησαν ποτέ να διαβάσουν την ελληνική Ιστορία ή αν την διάβασαν, δεν μπόρεσαν να την καταλάβουν.

    Διότι στις πάμπολλες σελίδες αυτής της Ιστορίας υπάρχουν παραδείγματα Ελλήνων ηγετών που βρέθηκαν μεν σε δυσχερή θέση, αλλά δεν απώλεσαν την αξιοπρέπειά τους και δεν λησμόνησαν τα ιστορικά δικαιώματα και τις ιστορικές υποχρεώσεις του Έθνους μας.

    Μία τέτοια σημαντική μορφή πατριώτη, ικανού και εντίμου κυβερνήτη τιμά στις 4 Νοεμβρίου η Εκκλησία μας. Πρόκειται για τον Άγιο Ιωάννη Γ΄ Δούκα Βατάτζη, αυτοκράτορα της Νικαίας όπου είχε μεταφερθεί προσωρινά η έδρα των Βυζαντινών Αυτοκρατόρων. Από το 1204 έως το 1261 η Αυτοκρατορία της Νικαίας μαζί με την Αυτοκρατορία της Τραπεζούντας και το Δεσποτάτο της Ηπείρου αποτέλεσαν τα πρώτα ελληνικά εθνικά κράτη μετά από τον κατακερματισμό της Βυζαντινής Αυτοκρατορίας (Ρωμανίας) από τους Δυτικούς Σταυροφόρους. Στη Νίκαια της Μικράς Ασίας ο Θεόδωρος Λάσκαρις, ο γαμπρός του Ιωάννης Βατάτζης και ο γιός του Βατάτζη Θεόδωρος Β΄ Λάσκαρις, μαζί με τον ελληνοκεντρικό φιλόσοφο Νικηφόρο Βλεμμύδη ονόμασαν για πρώτη φορά το κράτος τους Ελληνίδα Επικράτειαν και αγωνίσθηκαν για να απελευθερώσουν την Κωνσταντινούπολη από τους Σταυροφόρους. Το επέτυχε ο διάδοχός τους Μιχαήλ Παλαιολόγος το 1261.

    Αξίζει να σταθούμε λίγο περισσότερο στον ευλαβή στρατηγό από το Διδυμότειχο Ιωάννη Βατάτζη, τον οποίο τιμά ως Άγιο η Ορθόδοξη Εκκλησία λόγω του ελεήμονος χαρακτήρα του και διότι μοίρασε δίκαια τον κρατικό πλούτο ώστε να ωφεληθούν οι φτωχότεροι.

    Ας σκεφθούμε τις αναλογίες με την εποχή μας. Ο Βατάτζης το 1234 κυβερνά ένα μικρό κομμάτι του Ελληνισμού, ενώ η πρωτεύουσα του Γένους κατέχεται από Λατίνο Βασιλιά . Ο Ελληνισμός είναι ταπεινωμένος και διαμοιρασμένος σε φραγκικά βασίλεια και δουκάτα. Ο Πάπας που κρυβόταν πίσω από τις Σταυροφορίες ήταν ο πλανητάρχης της εποχής. Τότε, λοιπόν, ένας συγκεκριμένος Πάπας, ο Γρηγόριος Θ΄ έστειλε μία προκλητική επιστολή στον Ιωάννη Βατάτζη και τού ζήτησε να ξεχάσει δια παντός την Κωνσταντινούπολη και να εγκαταλείψει τον βυζαντινό τίτλο «Βασιλεύς και Αυτοκράτωρ Ρωμαίων» , Ο Ιωάννης Βατάτζης, αν και ήταν σε δυσμενέστερη θέση από πλευράς πολιτικής και οικονομικής, έστειλε μία εκπληκτική επιστολή –απάντηση που αποτελεί μνημείο ελληνικής υπερηφάνειας και εθνικής αξιοπρέπειας. Μακάρι να εδιδάσκοντο από αυτήν οι σημερινοί κυβερνήτες μας, οι φιλομνημονιακοί αρθρογράφοι και ορισμένοι ηγέτες των ευρωπαίων εταίρων μας, επίγονοι των Σταυροφόρων του 1204. Αντιγράφω μερικές φράσεις σε νεοελληνική γλώσσα, όπως δημοσιεύονται –μαζί με το πρωτότυπο- στο βιβλίο του Ιωάννη Σαρσάκη «Ιωάννης Γ΄ Βατάτζης-ο Άγιος Αυτοκράτορας του Βυζαντίου» ( έκδοση Ορθοδόξου Κυψέλης, Θεσσαλονίκη 2008):

    «… Μάς γράφεις ότι από το δικό μας , το Ελληνικό γένος, άνθησε η σοφία και τα αγαθά της διαδόθηκαν στους άλλους λαούς. Αυτό σωστά το γράφεις. Πώς όμως αγνόησες, ή και αν υποτεθεί ότι δεν το αγνόησες, πώς ξέχασες να γράψεις ότι, μαζί με τη σοφία, το γένος μας κληρονόμησε από τον Μέγα Κωνσταντίνο και τη βασιλεία;… Συ απαιτείς να μην αγνοήσουμε τον θρόνο σου και τα προνόμιά του. Αλλά εμείς έχουμε να ανταπαιτήσουμε να δεις καθαρά και να μάθεις τα δικαιώματα που έχουμε εμείς επί της εξουσίας και του κράτους της Κωνσταντινούπολης, το οποίο από τον Μέγα Κωνσταντίνο διατηρήθηκε για μία χιλιετία και έφτασε σε μάς . Οι γενάρχες της βασιλείας μου είναι από το γένος των Δουκών και των Κομνηνών, για να μην αναφέρω εδώ και όλους τους άλλους βασιλείς που είχαν ελληνική καταγωγή και για πολλές εκατοντάδες χρόνια κατείχαν τη βασιλική εξουσία της Κωνσταντινούπολης. …. Εμείς εξαναγκαστήκαμε από την πολεμική βία και φύγαμε από τον τόπο μας. Όμως δεν παραιτούμαστε από τα δικαιώματά μας της εξουσίας και του κράτους της Κωνσταντινούπολης…… Ποτέ δεν θα πάψουμε να δίνουμε μάχες και να πολεμούμε αυτούς που την κατέκτησαν και την κατέχουν. Γιατί, αλήθεια, πώς δεν θα διαπράτταμε αδικία απέναντι στους νόμους της φύσης και στους θεσμούς της πατρίδας μας και στους τάφους των προγόνων μας και στα θεία και ιερά τεμένη, αν δεν πολεμήσουμε για όλα αυτά με τη δύναμή μας;…..Ωστόσο να ξέρει η αγιότητά σου ότι υποδεχτήκαμε χωρίς λύπη το αγροίκο ύφος του γράμματός σου και φερθήκαμε με ηπιότητα στους κομιστές του, μόνο και μόνο για να διατηρήσουμε την ειρήνη μαζί σου»!

    Αν αντικαταστήσουμε τη λέξη «Πάπας» με τη λέξη «τρόϊκα» και τη λέξη «Κωνσταντινούπολη» με τη λέξη «εθνική κυριαρχία» κατανοούμε ποια απάντηση επιβάλλεται να δίδουν οι εκάστοτε κυβερνήτες μας σε προκλητικές απαιτήσεις των διαφόρων δανειστών μας. Το ότι δανειζόμαστε δεν σημαίνει ότι πρέπει να δώσουμε γην και ύδωρ εξευτελιζόμενοι εθνικά. Ο Ιωάννης Βατάτζης διοικούσε ένα καθημαγμένο τμήμα του ηττημένου τότες Ελληνισμού, αλλά απήντησε με θαυμαστή παρρησία στον πανίσχυρο Πάπα. Τιμώντας τη μνήμη του στις 4 Νοεμβρίου ας διδαχθούμε από το ήθος του.
    Αναρτήθηκε από socratesnios στις 2:

    Μου αρέσει!

  2. Εδω και χρονια γινονται μεικτοι γαμοι.
    Δεν ειναι κατι το καινουργιο.
    Ισχυει τουλαχιστον εδω και 30-35 χρονια!
    Και οι καθολικοι πανε στην ορθοδοξη εκκλησια, και οι ορθοδοξοι πανε στην καθολικη εκκλησια.
    Και οι μεν και οι δε σεβονται και πιστευουν σε εναν Θεο !
    Στον ιδιο Θεο!
    Απειρα τα παραδειγματα διπλα μας.

    Δηλαδή τι πρεπει να κανει ενας ορθοδοξος που θελει να παντρευθει με καθολικη ή το αντιστροφο ?

    Μου αρέσει!

  3. Ὀρθόδοξοι καὶ μὴ Ὀρθόδοξοι (ΜΟ) ΔΕΝ πιστεύουν στὸν ἴδιο Θεό. Οἱ ΜΟ ἔχουν ἀλλάξει, παραποιήσει, καταργήσει πλῆθος κανονισμῶν τῶν Ἀποστόλων καὶ τῶν διαδόχων τους. Ἔχουν ἀλλάξει τὸ Σύμβολο τῆς Πίστεως. Οἱ Προτεστάντες δὲν προσεύχονται στοὺς Ἁγίους καὶ τὴν Παναγία καὶ κάποιοι δὲν τὴν θεωροῦν ὡς Θεοτόκο. Ὁ Πάπας Ῥώμης ἀπαιτεῖ οἱ προσερχόμενοι σὲ αὐτὸν νὰ φιλήσουν τὶς παντόφλες του ἐπὶ τῶν ὁποίων εἶνε ὁ Σταυρός(!!!) θεωρώντας τὸν Χριστὸν ὡς ἐκπρόσωπό του στοὺς Οὐρανούς !!! Ὁ Χριστὸς κατώτερος τοῦ Πάπα Ῥώμης!!! Πάμπολλες οἱ οὐσιώδης διαφορὲς
    Μελέτησε τὶς ὠμότητες ποὺ ἔχουν διαπράξει ἀπὸ τὴν ἐποχὴ τοῦ Βυζαντίου μέχρι καὶ πρόσφατα, καὶ δὲς ἐὰν πιστεύουν στὸν ἴδιο Θεό.
    ΜΕΛΕΤΗΣΕ καὶ μὴ παρασύρεσαι ἀπὸ τὴν καρδιά σου.
    Ὁ πάτερ Ἰάκωβος Τσαλίκης, καὶ ὄχι μόνον, δὲν ἀποδεχόταν μεικτοὺς γάμους καὶ δὲν ἀνεγνώριζε Μυστήρια στοὺς ΜΟ.
    Πρὸ διετὶας, Βαπτιστὲς ἔκαναν πορεία στὰ Ἱεροσόλυμμα διακηρύσσοντας ὅτι προσδοκοῦν τὴν ἔλευση τοῦ Μεσσία!!!
    Τὰ ἄλλα ποὺ ἀναφέρεις εἶνε δικαιολογίες γιὰ τὸν ἐγωισμό μας.

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s